2012. január 20., péntek

Robot porszívó FJ 103 R2 by Fisher - Jelenlegi ára: 24 900 Ft ?

Eladó a képen látható robot porszívó amit 2010. 10. 04-én vettem és 2011. 10. 04-ig van jótállása. Az ára 49 900 Ft volt.
Használt állapotban van, 4-5--ször használtam mikor rájöttem, hogy az én házamban nem tudom használni... sok a küszöb, a lépcső - ami nem nagy gond - de többször előfordult, hogy beszorult a radiátorok alá és a teteje ezért megkarcolodott , a szőnyegeim vastagok... szóval nem az én házamban való.
Az idén nem is használtam és mivel külföldön dolgozom teljesen megkeletkeztem róla, így most egy nagyobb takarításnál előkerült és szeretném eladni.
Szép, aranyos gép de sajnos a radiátorok miatt kicsit karcos lett a teteje... ennyi az esztétikai hibája... ezért nem tudtam magára hagyni és beprogramozni, figyelnem kellett és ránézni merre van és hol tart a házban mint egy kisgyerekre. Szeretném eladni és helyette venni egy takarítógépet..
Talán valaki másnál hasznosabb lesz...


Jelenlegi ára: 24 900 Ft

Az aukció vége: 2012-01-17 17:03
. Robot porszívó FJ 103 R2 by Fisher - Jelenlegi ára: 24 900 Ft

Fontos